Chì sò l'indicazioni per l'allarmi di i pasticci di frenu

1. Guida urdinatore:
Una parolla rossa "per piacè verificate e pastiglie di frenu" apparirà nantu à u latu generale di l'alarma. Dopu ci hè un icona, chì hè un circulu circundatu da uni pochi di parentesi trattini. In generale, mostra chì hè vicinu à u limitu è ​​deve esse rimpiazzatu immediatamente.

2. A pastiglia di frenu vene cun un ramentu di avvisu:
I pasticci di frenu di certi vechji veiculi ùn sò micca cunnessi à l'urdinatore di u viaghju, ma un picculu pezzu di ferru chì pò alarme hè stallatu nantu à i pasticci di frenu. Quandu u materiale di attritu hè consumatu, u discu di frenu ùn hè micca a pastiglia di frenu, ma a piccula piastra di ferru per l'alarma. À questu mumentu, u veiculu farà un duru "cingu" sonu di attritu trà metalli, chì hè un signale per rimpiazzà i pasticci di frenu.

3. Metudu simplici di autoesaminazione ogni ghjornu:
Verificate se e pastiglie di frenu è i dischi di frenu sò magri. Pudete aduprà una piccula torcia per osservà è ispezionà. Quandu l'ispezione scopre chì u materiale di frizione nera di e pastiglie di frenu hè in traccia d'usà, è u spessore hè menu di 5 mm, duvete cunsiderà di rimpiazzallu.

4. Car feel:
Se avete più sperienza, pudete sente chì i freni sò più molli quandu e pastiglie di frenu ùn sò micca dispunibili. Questu dipende da a vostra propria esperienza di guida per parechji anni.
Quandu cambiate a pastiglia di frenu, l'effettu di frenu ùn hè certamente micca bonu cum'è prima. Senterete chì u frenu hè relativamente dolce. À questu mumentu, duvete pisà u frenu per eliminà a distanza trà u pad è u discu di frenu. Inoltre, u megliu effettu di frenu pò esse uttenutu solu dopu a corsa in 200 km. E pasticce di frenu appena rimpiazzate devenu esse cundutte cun primura è fà attenzione à ùn seguità micca troppu a vittura.


Tempu di posta: Jun-28-2021