Attualità

  • Tempu di posta: Jun-28-2021

    1. Invitazione di l'urdinatore di cunduce: Una parolla rossa "per piacè verificate e pastiglie di frenu" apparirà nantu à u latu di l'alarma generale. Dopu ci hè un icona, chì hè un circulu circundatu da uni pochi di parentesi trattini. In generale, mostra chì hè vicinu à u limitu è ​​deve esse rimpiazzatu immediatamente. 2. U frenu ...Leghje più »

  • Tempu di posta: Jun-28-2021

    Da lucidature è cere, à filtri è oliu di mutore, e scelte sò numerose è scoraggianti quandu si tratta di selezziunà i prudutti curretti per a vostra vittura, camion, coupé o crossover. Opzioni abbondanu-è ogni alternativa hà u so propiu inseme di attributi, prumesse è tecnulugie uniche. Ma chì hè u megliu ...Leghje più »

  • Tempu di posta: Jun-28-2021

    Segni chì avete bisognu di novi pastiglie di frenu. Di solitu, puderete sapè quandu e vostre pastiglie di frenu sò purtate per via di i cambiamenti ch'ellu provoca in u vostru veiculu. Eccu alcuni di i segni chì pudete notà quandu hè ora di fà rimpiazzà e vostre pastiglie di frenu: Un rumore di macinazione o di stridimentu quandu si prova à ...Leghje più »