Cumu possu sapè se aghju bisognu di novi pastiglie di frenu?

Segni chì avete bisognu di novi pastiglie di frenu. Di solitu, puderete sapè quandu e vostre pastiglie di frenu sò purtate per via di i cambiamenti ch'ellu provoca in u vostru veiculu. Eccu alcuni di i segni chì pudete notà quandu hè ora di fà rimpiazzà e vostre pastiglie di frenu: Una macinatura o stridendu rumore quandu si prova à firmà. U pedale di u frenu hè più bassu di l'abitudine.
Cambia Tutti i Quattru Pastiglie di Frenu à tempu. Quandu vene u mumentu di rimpiazzà e pastiglie di frenu di a vostra automobile, ci sò parechje cose da cunsiderà: hè megliu cambià e pastiglie di frenu in coppie - sia i dui davanti o i dui in daretu. Tuttavia, i freni anteriori si usanu più veloci di quelli posteriori per via di fà a maiò parte di u travagliu, pruvucendu li à necessità di esse rimpiazzati più spessu. Hè altamente raccomandatu di rimpiazzà tutti i quattru simultaneamente per evità tempi di frenata irregolari o prublemi di direzzione.
Sapete quandu e vostre pastiglie di frenu si usanu. U vostru veìculu hà bisognu di pad novi se cuminciate à sente rumuri acuti (striduli, striduli, o macinazione) ogni volta chì applica pressione à u frenu, sia quandu si rallenta o si ferma u veiculu. Questi rumori sò una bona indicazione chì e pastiglie di frenu di u vostru veìculu anu bisognu di esse rimpiazzate.


Tempu di posta: Jun-28-2021